Här kommer spelet som började hela skräckserien till PSX/PS2, så klart inte lika snyggt som t ex The Room men stämningen är det inget fel på. Rekommenderas INTE för nervösa människor och för folk med svagt hjärta :D
Spelet är en CloneCD image. Packa upp med t ex WinRar, bränn i Alcohol 120%, släng in i din chippade konsoll och spela :)