Har hört några som ville ha denna.
Detta är i min mening Sebastians bästa framträdande i IDOL 2005.
Denna kille kommer gå lång.
Har många andra videos från IDOL 2005. Så se till å Seeda så fort
som möjligt, så kan jag köra upp några andra låtar.
Bara hojta till ;)
Enjoy / Elisen