Siberia oli vuonna 1981 toimintansa aloittanut suomalainen rockyhtye Virroilta.
Kokoonpano
Jari Loisa - laulu & basso
Jari Yliaho - laulu & kitara
Paavo Kaihola - rummut
-Wikipedia-
Noin ison artikkelin arvoinen bändi tämä. "Älä sano, että rakastat mua" oli joku hitti kai joskus. Muuten oikeestaan aika tuuba-musaa.
Vinyyleiltä enimmin, että saattaa olla joku rusaus, ei pomppuja muistaakseni kuitenkaan.